ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK ÉS ADATVÉDELMI NYILATKOZAT

Üdvözöljük az altalanyado.hu (a továbbiakban: „Weboldal”) látogatói, vásárlói között!

A jelen Általános Szerződési Feltételek a https://altalanyado.hu weboldalon (a továbbiakban: „Weboldal”) elérhető szolgáltatások igénybevételének igénybevevő (továbbiakban: Vevő) általi használási feltételeit tartalmazza.

A Weboldal üzemeltetője a Pellek Industries Kft (a továbbiakban: „Üzemeltető”) és partnere a TALEM Könyvel Kft (a továbbiakban “Eladó”). Az oldalon hirdetett könyvelési szolgáltatást az Eladó nyújtja.

A Weboldalon azon egyéni vállalkozók vásárolhatnak, akik elfogadják és magukra nézve kötelező érvényűnek tekintik ezt a szabályzatot.

A Weboldal által kínált szolgáltatásokat mindenki saját felelősségére használhatja!

Kérjük, mielőtt megrendelését elküldené, az alábbi szabályokat, valamint a Díjtáblázatot gondosan olvassa át! A vásárláshoz és a Weboldal aktív használatához ezen általános szerződési feltételek kifejezett (a továbbiakban: „ÁSZF”) elfogadása szükséges.

A Weboldalon megkötött szerződés nyelve a magyar. A Weboldalon megkötött szerződésekre a magyar jog vonatkozik. A szerződés írásbeli szerződésnek minősül, azokat az Eladó rendelésszámon iktatja, tartja nyilván, így az utólag hozzáférhető és megtekinthető.

Rendelést a szolgáltatás kért megkezdésének időpontjáig (rendeléskor kitöltendő) vissza lehet mondani a vételár visszatérítésével. Ebben az esetben az Eladó a vételárat a felmerülő költségek levonásával visszatéríti 14 napon belül.

Eladó semmilyen magatartási kódex rendelkezéseinek nem veti alá magát.

Az Adatkezelési tájékoztatót az alábbi linken találja: https://altalanyado.hu/adatvdelem

Bármely kérdés, észrevétel esetén készséggel állunk rendelkezésére az [email protected] e-mail címen.

A jelen ÁSZF 2022.09.01. napjától hatályos és az a visszavonásig érvényes. Az ÁSZF változását a Weboldalon jól látható módon közzétesszük.

A Weboldalban leadott megrendelésre a leadás időpontjában érvényes ÁSZF az irányadó.

Kérjük, vegye figyelembe, hogy a megrendelés véglegesítésével és leadásával Vevő kifejezetten tudomásul veszi és magára nézve kötelezőnek fogadja el az alábbiakat:

Cégnév: Talem Könyvel Kft
Cégjegyzékszám: 13-09-222056
Nyilvántartó cégbíróság: Budapesti Törvényszék Cégbírósága
Székhely: 2143 Kistarcsa, Zrínyi utca 13.
Adószám: 32054211-1-13
Törvényes képviselő:
E-mail cím: [email protected]
Számlavezető bank: K&H Bank
Bankszámlaszám: 10400494-50527070-76821004

Tárhely szolgáltató: Pellek Industries Kft

Az árak, a megvásárolható szolgáltatások köre, a szerződés tárgya:
A feltüntetett eladási árak magyar forintban (HUF) értendő, bruttó árak, azok a mindenkor hatályos általános forgalmi adó (ÁFA) mértékét is tartalmazzák.

Az Eladó fenntartja az árváltoztatás jogát. A megrendeléskor feltüntetett árakat az Eladó és a Vevő is a megrendelés véglegesítésével elfogadja. Amennyiben a későbbiekben a Vevő a megrendelést módosítja, úgy a módosításkor érvényben lévő árakat tekintik ekkor már felek a módosításra kötelezőnek.

A fizetendő végösszeg minden költséget tartalmaz. Eladó a megrendelt szolgáltatás nyújtását megelőzően, vagy azzal egyidejűleg e-mail útján elektronikus számlát küld Vevőnek.

A szerződés tárgya a Weboldalban található mindazon szolgáltatás, amire a Vevő vásárlási megrendelést rögzít. A szolgáltatásokat a Vevő kategóriákba rendezve találja meg a Weboldalon.

A Weboldalban a böngészés regisztráció nélkül történhet.

Az adatok a Bejelentkezés után a „Beállítások” menüpontban változtathatók meg. A telefonszám megadására a kapcsolattartás miatt van szükség.

A megadott adatokat csak és kizárólag a megrendelés teljesítése érdekében használjuk fel, azokat bizalmasan kezeljük.
A regisztrációhoz az alábbi adatok megadása szükséges: név és e-mail cím adószám, vállalkozás neve és adatai.

A megrendeléshez az alábbi további adatok megadása szükséges:

név
e-mail cím
telefonszám
számlázási cím (ország, irányítószám, helység, utca, házszám, egyéb kiegészítő adatok)
adószám
Vevő ezen a felületen feliratkozhat az Eladó hírlevelére az erre szolgáló négyzet bejelölésével.

A regisztrációkor a Vevő kifejezetten nyilatkozik az arra szolgáló négyzet bejelölésével, hogy betöltötte-e már a 16. életévét.

A regisztrációt követően a bejelentkezés a kezdő oldalon található „Bejelentkezés” menüpont alatt történik a regisztrált név és e-mail cím megadásával, de a Vevő bejelentkezhet a megrendelés folyamatában is a szállítási név megadásakor.

A regisztráció sikeréről e-mailben kap tájékoztatást a Vevő.

A regisztráció bármikor törölhető az [email protected] e-mail címre küldött üzenettel. Eladó az üzenet megérkezését követően haladéktalanul köteles törölni Vevő minden, általa rögzített adatát. A törlés nem érinti azonban a már leadott megrendelés teljesítéséhez szükséges adatok törlését is. A törlést követően a regisztráció visszaállítására nincs mód, azonban Vevő ismét regisztrálhat.

Ha a Vevő elfelejtette a jelszavát, a jelszóemlékeztető szolgáltatást igénybe veheti.

A rendelés
A Weboldal termékeire rendelés a nap 24 órájában leadható.

A szolgáltatások árának visszatérítésére rendelt szolgáltatás használatának megkezdését követően nincs mód. Megkezdett szolgáltatásnak minősül a Vásárló és az Eladó közti adatcsere utáni NAV regisztráció.

Eladó és a Vásárló külön az oldaltól független szerződést köt a szolgáltatás lebonyolítására. A Weboldal a Vásárló és az Eladó között piactérként és a technikai megoldások szállítójaként jelenik meg.

A Kosár kezelése:
A megvásárolni kívánt termék a „Kosár” elnevezésű/ -t ábrázoló ikonra kattintással helyezhető a virtuális kosárba, melynek tartalma a megrendelés véglegesítése előtt bármikor megtekinthető a „Kosár” gombra/ikonra kattintva. A kattintással mindig egy termék kerül a Kosárba.

A Kosár tartalma a megrendelés véglegesítése előtt bármikor módosítható, Vevő a Kosárba újabb szolgáltatásokat helyezhet, illetve azokat törölheti. A Kosár ikonra kattintva Vevő tájékoztatást kap az addig ide elhelyezett szolgáltatásokről, azok áráról, darabszámáról, a rendelés értékéről, szállítási díjról. A Kosárba helyezett szolgáltatások mennyiségét a +/- nyilakkal növelheti vagy csökkentheti.

A Kosár tartalma kijelentkezéskor, vagy egy óra inaktív állapot után automatikusan törlésre kerül.

Vevőnek a rendelés bármely szakaszában a megrendelés Eladó részére való elküldéséig a Weboldalon bármikor lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására, akár a saját fiókjában, melyet a bejelentkezést követően módosíthat, akár a megrendelési felületen (pl. termék törlése a kosárból a „-” gombra kattintva). Adatbeviteli hibának minősül például egy rosszul megadott mennyiség, rendelési adatok elírása stb.

Ezt követően a szállítási adatok, majd a fizetési adatok és módok megadására kerül sor. Vevő a „Rendelési információk” pont alatt a megrendeléssel kapcsolatos valamennyi információt áttekintheti.

A megrendelés véglegesítéséhez Vevőnek a felületen megjelenő jelölőnégyzet beikszelésével kell nyilatkoznia arról, hogy a jelen ÁSZF-et és az Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat elolvasta és azokat elfogadja. Az elfogadás a megrendelés véglegesítésének feltétele. A megrendelés véglegesítésével Vevő elküldi a megrendelést, mely fizetési kötelezettséget keletkeztet.

Visszaigazolás:
Az elektronikus úton tett szerződési jognyilatkozat akkor válik hatályossá, amikor az a másik fél számára hozzáférhetővé válik.

Eladó a megrendelés megküldését követően haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül e-mailben igazolja vissza a Vevő által megadott szállítási, fizetési és számlázási adatokat, a megrendelt szolgáltatások nevét és számát, a fizetendő végösszeget (szállítási költséggel együtt) és tájékoztatást ad a szállítás várható időpontjáról. A visszaigazolás tartalmazza továbbá a rendelés azonosító számát és a rendelés időpontját is.

A visszaigazolással a Vevő és az Eladó között létrejön az érvényes szerződés.

Vevő mentesül az ajánlati kötöttség alól, ha késedelem nélkül, de legalább 48 órán belül nem kapja meg a visszaigazoló e-mailt a fenti adatokkal. Vevőnek a megrendelés elküldését követően legkésőbb 24 órán belül jeleznie kell Eladó felé, ha a megrendelésében hibát talált, hogy így elkerülhetővé váljon a nem kíván tartalmú megrendelés teljesítése.

A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre vonatkoznak

a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény („Ptk.”),
az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény,
a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet,
az Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelv rendelkezései.
Fizetési módok:
A Vevő a vételárat bankkártyás fizetés vagy utánvét útján egyenlítheti ki, amit maga választ ki.

Bankkártyás fizetés:

A bankkártyával történő fizetés a Weboldalon, a Barion (a továbbiakban: „Bank”) internetes, biztonságos, SSL protokollt használó kártyaelfogadó fizetési rendszerében zajlik.

A bankkártyás fizetés az alábbi kártyaadatok megadása szükséges a fizetéshez:

Kártyaszám (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, 13-19 jegyű szám.)
Lejárati dátum (A kártya előlapján dombornyomással vagy nyomtatással szereplő, hh/éé formátumú szám.)
Érvényesítési kód (A kártya hátlapján az aláírási panelen található számsor utolsó három jegye {CVV2, vagy CVC2}. Amennyiben a Vevő kártyáján nem szerepel ilyen kód, a fizető oldalon található, erre vonatkozó mezőt üresen kell hagyni!)
A kártyaadatok megadását követően a „Fizetés” gombra kattintva indíthatja el Vevő a tranzakciót. A Bank ellenőrzi a kártya érvényességét és a fedezetét, majd elindítja a kártya megterhelését a megrendelés végösszegével. A tranzakció alatt a böngészőt nem szabad frissíteni, bezárni, és kerülni kell az oldal elhagyását akár az előző oldalra is, mert az a tranzakció meghiúsulásával járhat.

A tranzakció befejezését követően a Bank tájékoztatást nyújt a Vevőnek a fizetés teljesüléséről vagy meghiúsulásáról. Amennyiben a tranzakció meghiúsul, úgy annak okáról és részleteiről számlavezető bankjától kaphat Vevő felvilágosítást.

A kártyás fizetés feltétele, hogy a Vevő böngészője támogassa az SSL titkosítást.

A felsorolt kártyatípusok közül valamennyi, belföldön és külföldön kibocsátott kártya elfogadható, amely internetes fizetésre alkalmas:

MasterCard
Visa Classic
American Express kártyák
Kibocsátótól függően Visa Electron – ezen kártyák esetében a kibocsátó határozza meg a kártya internetes használatát
az OTP Bank Nyrt. által kibocsátott Maestro kártyák
Más bank által kibocsátott Maestro kártyák. Az elfogadás feltétele, hogy a kártyabirtokos kártyáját kibocsátó bank is támogassa a Maestro kártyák e-commerce tranzakciókra történő felhasználhatóságát.
Egészségpénztári- és cafeteria kártyák.
Tájékoztató a biztonságos kártyás fizetésről:

A kártya adatok megadása a Bank által biztosított internetes (böngészős) felületen megy végbe, azaz a Weboldal és a Vevő által megadott adatokból együttesen állnak elő a tranzakció adatai. A bankkártya adatok biztonságos továbbításáért (a fizetőfelület vevői oldala és a bank között) a Bank felel.

A Vevő kiválasztja a kifizetendő árut, szolgáltatást a Weboldal felületén, összeállítja a vásárlói kosarát és kiválasztja a bankkártyás fizetési módot.

A Weboldal a PayPal fizetőfelületével áll kapcsolatban. Biztonságos csatornán azonosítja magát a Bank felé és átküldi a tranzakció azonosítóját és összegét.

Ezzel egy időben a Weboldal alkalmazás átirányítja a Vevőt a fizetőfelület banki oldalára. A banki oldal megjeleníti a Weboldal nevét és a tranzakció összegét.

A Vevő a Bank felületén, biztonságos környezetben megadja a tranzakció kiegyenlítéséhez szükséges bankkártya adatokat.

A banki oldalon így már minden adat a rendelkezésére áll a fizetéshez. Végrehajtja a fizetési tranzakciót, amelynek eredményét közli a Weboldal felé.

A Vevő felelőssége, hogy a vásárlásaival kapcsolatos adatait, különösen a tranzakció adatait nyilvántartsa, és ügyeljen arra, hogy kártyaadatai ne kerülhessenek illetéktelen személyek tudomására!

Információ a barion fizetési megoldásairól:

A Barion elektronikus fizetéseket lebonyolító szolgáltatás, amivel kényelmesen és biztonságosan tudsz bankkártyával, vagy előre feltöltött egyenleggel fizetni webáruházakban, mobilalkalmazásokban, vagy barátaidnak.

A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

A bankkártyás fizetéshez nem kötelező a regisztráció, elég megadni bankkártyád számát, a lejárati dátumot és a hátoldalon található CVC kódot, valamint egy működő e-mail címet.

Ha azonban regisztrálsz, soha többé nem kell begépelned a kártyaszámodat egyetlen Barion elfogadóhelyen sem, a fizetéshez elég az e-mailcímed és jelszavad. Ez nem csak kényelmes, de a biztonságodat is növeli!

Fizetéshez használhatod:

  • Mastercard vagy Maestro bankkártyádat
  • Visa vagy Electron bankkártyádat
  • Amex bankkártyádat

Ha nincsen bankkártyád, fizetéshez használhatod, az előre feltölt Barion egyenlegedet, amelyet átutalással vagy készpénz befizetéssel tudsz feltölteni, illetve amire ismerőseid, üzletfeleid tudnak neked pénzt küldeni. Ebben az esetben e-mailcímed és jelszavad megadásával tudsz fizetni.

A bankkártyás fizetésnek a vásárló részére nincsen és nem is lehet felára. A regisztráció és a Barion mobilalkalmazás, valamint a pénz fogadás és küldés ingyenes, és az is marad.Nincs havi díj sem.

A Barion alkalmazásokkal követheted vásárlásaidat, a weben vagy mobilon. Az ingyenes Barion tárca azonnal jelzi minden vásárlásodat, még azt is látod, mit vettél. Barion egyenleged is itt kezelheted, illetve pénzt küldhetsz vagy fogadhatsz

A Barion szervereit a Comodo 2048 bites TLS titkosítása védi. Fizetés előtt mindig ellenőrizd, hogy valóban a Barion biztonságos szerverén adod meg a fizetéshez szükséges bankkártya adatokat vagy jelszót.A böngésződ zöld színnel jelzi,ha a fizetés és a fizetőoldal tulajdonosát Barion Payment Inc [HU] néven azonosítja:

A Barion rendelkezik a bankkártya társaságok által megkövetelt PCI DSS tanúsítvánnyal, így jogosult bankkártya adatokat kezelni. A Barion szerverek biztonságát a Magyar Nemzeti Bank előírása szerint alakították ki.

 

Átutalás:

Az „átutalás” fizetési mód választása esetén a Vevő a megrendelt szolgáltatások banki átutalás útján teljesíti az oldalon keresztül kapott instrukciók alapján az itt is megadott számlaszámra. 10400494-50527070-76821004

Panaszkezelés
Vevő a Weboldal használatával, a megrendelt szolgáltatásokkel, Eladó szolgáltatásával kapcsolatos kifogásait az I. pontban foglalt elérhetőségeken jelezheti Eladó felé szóban és/vagy írásban, aki azt a lehető legrövidebb időn belül lehetőség szerint orvosolja. Az Eladó a panaszról jegyzőkönyvet vesz fel, amit öt évig a panaszra tett érdemi nyilatkozatával együtt megőriz. A felvett jegyzőkönyvet az arra adott válaszával együtt Eladó e-mail útján és postai úton is közöl a Vevővel. Eladó a hozzá érkezett panaszt 30 napon belül érdemben válaszolja meg. A panasz elutasításáról írásbeli értesítést küld Eladó Vevőnek.

Amennyiben felek a közöttük lévő fogyasztói jogvitát nem tudják rendezni, úgy a Vevő a lakóhelye, vagy a tartózkodási helye szerint, illetve az Eladó székhelye illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti annak eljárását.

Vevői vitarendezésre az Európai Unió viterendezési oldalán is lehetőség van az alábbi elérhetőségen: https://webgate.ec.europa.eu/odr/main/index.cfm?event=main.home.show&lng=HU

Eladó nyomatékosan felhívja a Vevők figyelmét az ÁSZF betartására! Az ÁSZF rendelkezéseinek megsértése esetén Eladó értesítést küld e-mailben a Vevőnek, felhívja a figyelmet az ÁSZF betartására. Eladó fenntartja magának a jogot, hogy Vevő fiókját felfüggessze, törölje, időlegesen vagy véglegesen megszüntesse a Weboldalhoz történő hozzáférést, megakadályozza a Vevő IP címét használó eszközök Weboldalhoz történő csatlakozását, illetve jogi eljárást indítson.

Engedményezés és jogátruházás
Eladó jogosult a jelen ÁSZF alapján létrejött szerződésből fakadó jogait, illetve követeléseit másra átruházni. Vevő a továbbiakban is hivatkozhat azokra a kifogások, illetve beszámíthatja azokat az Eladóval szemben fennálló ellenköveteléseket, amelyek az átruházásról szóló értesítéskor már fennállt jogalapon keletkeztek.

Az Eladó írásbeli hozzájárulása nélkül a Vevő nem jogosult a jelen ÁSZF alapján létrejött szerződésből fakadó jogainak, illetve követeléseinek átruházására.

XII. ÁSZF módosítása

Eladó jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vevő Weboldalon történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani. A módosított rendelkezések a hatályba lépést követően a Weboldal első használata alkalmával válnak hatályossá Vevővel szemben, azokat a módosítást követően leadott megrendelésekre kell alkalmazni.altalanyado